Friday, November 5, 2010

anak mama

menjadi satu kebanggaan gua,gua bergelar anak mama.oh well,dah mama gua yang beranak kat gua,so anak mama lah kan?


pagi tadi nak dekat2 tengahari,gua merajinkan diri gua masuk dapur.anak dara kena la masuk dapur, ye tak? mula-mula tu gua potong segala bahan untuk tumis ayam gulai.kalau bahasa orang key-ell,maybe panggil ayam kari kot.bawang merah,bawang putih dan cabai.or cili.style gua potong dah macam chef pun ada.mama gua pun kagum.siap kata "ajarlah mak potong camtu".

OK.ta baik menipu.tu gua reka ja.

gulai ayam siap.mak gua masak.gua potong2 je.hihi.lepas tu gua masak sayur.tu menu wajib gua.kali ni gua masak bendi goreng kicap.simple je.gua petik udang besar kira-kira 10 ekor dalam fridge,gua tauk dalam kuali sayur tu. mak gua pandang gua,smbil berkata "tak boleh bubuh banyak lagi?",hai mama.perli ke? HAHA.

ok2.bercakap pasal makanan ni memang leh kasi gua lapar.menggelegak perut gua.laparr.ARGH.makan3.





0 wak lu komen2: