Monday, November 15, 2010

Hols : 1

hols tu stands for holiday.gua petik dari status facebook cousin gua.orang oversea katakan.


semalam birthday mama.bro gua balik saja kerja terus bikin suprise.mula-mula gua terkejut juga tengok besar sangat kotak hadiah bro gua tu.disebabkan ke-excited-an yang melampau,maka gua yang tolong buka hadiah tu bagi pihak mama gua.dalam hati mama berkata " ni hadiah aku, ke hadiah kau ni". Ok.tu gua tambah.
kasut dan handbag.sedondon warna.silver.pandai bro gua pilih.mengancam la jugak warna kasut dan beg tangan tu.kalau bagi gua pun,gua pakai punya.
cita pasal hadiah dah habis.kalu gua yang punya hadiah, memang isyaAllah post lagi panjang.


><


untuk hols ni,memang gua dah letak banyak target yang memang mantap pada mata kasar.untuk tempoh hols ni, gua kira banyak kerja yang memerlukan konsentrasi penuh dan pastinya akan gua cuba lakukan. termasuklah, rutin meng-update status facebook dan blogging.
ta cukup fokus,boleh kurang friend gua.silap-silap follower pun dah lari.oh no.

exercise,dieting.tu pun termasuk dalam senarai tindakan segera gua.lu orang tengok lah,semester depan gua dah ala-ala Selena Gomez.setakat hols pertama ni,gua baru letak setakat tu sahaja list-to-do.nak cakap memang senang,nak buat macam toya.susah.

sebab tu lah gua tak berapa nak percaya action speaks louder than words neh.semua karut.




*sape pulak kebas shuttlecock gua smpai licin ni.gua ada game mau ikot.

0 wak lu komen2: