Friday, December 31, 2010

tahun baru ke tahun lama sama saja

Bersepah-sepah azam tahun baru gua tengok kat dinding facebook member gua.ada yang berazam nak kahwin awal,ada yang nak beli kereta sebijik,ada yang nak berhenti merempit,ada yang nak baiki kemahiran memacing,ada yang janji tak mau jadi kaki lepak, dan yang paling bangang ada yang berazam nak capai azam tahun lepas. tula masalahnya bila kiraan hari dalam setahun terlalu pendek sehingga belum sempat nak capai azam lama,tahun baru pula menjelma.bagi mereka ber-kes seumpama ini,maka azam baru adalah zero dan terikat dengan azam lama.







buat pengetahuan lu orang,azam gua tahun ini nak menghabiskan perjalanan nak mencapai azam tahun lepas.memang bangang kan?











Bunga api colour biru,
Happy menyambut tahun baru.



2 wak lu komen2:

Izmir Fadzil said...

azam aku nak berhenti fb..

kahkahkah..
yer yer je..

panadol lagi said...

izmir.aku sokong azam ko tu.suci murni.ak nak tiru lah.