Saturday, January 1, 2011

masa mengorek,memunggah dan mencari yang terselit

rakan-rakan seangkatan gua majoritinya sampai pagi tadi di i4p.ada yang tiket bas malam ini,maka tibanya esok pagi.lu orang nak berjalan kaki ka,naik bas loncat aircond semulajadi ka,ambil airbus ka,mahupun kayuh basikal sekalipun,gua doakan keselamatan lu orang di jalanan.pesan gua cuma satu.biar lambat,asal selamat.


kepada rakan gua saudari GigiWangi yang kononnya tiba hari ini,gua ucapkan selamat berlapar.HAHA.

musim bukak semester ni musim mencabar sebenarnya.masa ni lah masa mengorek, memunggah dan mencari yang terselit. buat pengetahuan lu orang, almari baju bilik gua berada dalam kondisi yang parah.saat ini gua ligat korek dan godek segala baju yang kira2 boleh angkut pergi maktab.
masa ni jualah gua nak kena punggah semula beg gua yang kusyhuk hibernasi hampir sebulan lebih.Ya.suda tiba masanya kau bangun dari tidurmu yang panjang wahai beg.
Sumpah tired nak mengemas.gua lebih rela diajak panjat gunung kinabalu dari mengemas beg.


AMARAN KERAS : tolong jangan ganggu gua mengemas.gua sepak laju-laju kang.


ok.gua mula serius bab ni.

5 wak lu komen2:

foo said...

rumah jauh mmg mcm tu.

panadol lagi said...

kesian kat kutu duduk jauh.

GigiWangi said...
This comment has been removed by the author.
Izmir Fadzil said...

bajet rumah cam jb je..haha

panadol lagi said...

gigiwangi~haha umah dekat la hegeh blek lmbat.haha

izmir~jgn maen2...jb dekat sgt..haha