Sunday, February 6, 2011

malas kau tahu tak!

Saat ni gua masih di home sweet home. Alamak barang gua habuk apa pun belum packing. Gua punya feeling? Ada la macam beruang kutub tengah tunggu waktu hibernasi. Penat!



Kondisi gua yang kurang baik menyebabkan gua rasa malas yang teramat sangat nak balik i4p. Haish. Perlukah belajar? Perlukah? Biol kau tahu tak!


Demam belum kebah. maka gua akan pulang malam ini. Lambat la sikit brader. Bukannya gua tinggal di Johor pun. Lagipun pemantauan berkala harus dijalankan ke atas gua memandangkan gua disyaki dijangkiti virus "tikus" , hasil dari kegiatan balik kampung 2 hari lepas. Damn. Balik kampung dengan niat suci murni, sampai rumah sumpah seranah kau tahu!


Takpa. Rileks2. Gua kan mist panadol.






tak jauh mana pun

2 wak lu komen2:

Izmir Fadzil said...

dah dapat elaun tak mau balik pulak kan!..

hhaa

panadol lagi said...

izmir : HARUSLAH....hehe