Monday, February 28, 2011

surat chenta? buat gua berdebar-debar !




" Sha, ni hah. surat. baca2. "

Perghh. saat ni lu orang bole teka berapa laju denyutan nadi gua? 10 kali per saat!


Gua punya feeling dah macam nak jatuh pengsan. Bukan hari-hari dapat surat cinta. Jarang-jarang. Last time dapat kiriman surat cinta ni, tak silap gua masa gua masih di tingkatan empat. Masa tu kegiatan balas2 surat kira paling aktif, al maklumlah facebook belum wujud lagi dekat muka bumi ni.



" Surat apa pulak? "


Sekali imbas ada jadual-jadual bagai! Gua syak ni mesti kerja mat romeo versi skema. Jenis tulis surat pakai jadual2.



"



"



#$%^&*()



"

Surat cinta...



Unit Kokurikulum

IPG KAMPUS PULAU PINANG

TEL : 04-6603187 / 013-3935886

MEMO DALAMAN

KEPADA

:

NUR SYAHIRA ZULKARNAIN KUMP : 1 KS

DARIPADA

:

PEN KOKURIKULUM SUKAN IPG MALAYSIA KAMPUS P.PINANG

PERKARA

:

TIDAK HADIR LATIHAN RUMAH SUKAN

TARIKH

:

11 FEBRUARI 2011



1 MALAYSIA :RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DI UTAMAKAN



SILA JUMPA SAYA DENGAN SEGERA




NORDIN BIN SADALI

PENSYARAH KOKURIKULUM





"





Perghhh perghh perghh !!


Gua syak ni semua taktik nak ajak gua dating. Tapi schedule gua serius full.



Kalau macam ni punya tindakan institut kepada kaki-kaki ponteng latihan rumah sukan, nampak gaya memang kena ponteng lagi lah. belum cukup extreme! Kalau gantung kuliah, denda 5-6 ratus atau buang rumah sukan, baru cukup extreme. Ye tak?


kehkehkeh!!




cuba lu orang suggest satu date. bila agak-agak gua boleh pergi mengadap ke bawah duli pensyarah koko ni? fulamak berdebar!




4 wak lu komen2:

wawa nasruddin said...

ehem2! mse f4 tu bls2 surat ngn spe la kan...hahaha

mktb aku salu dia tros kol je..
xde nk bg surat2 ni..
hohoho

panadol lagi said...

wawa nasruddin : aku rasa kau taw sapa..hahaha..
ye ke? perghh lagi cuakk call tross..haha

wawa nasruddin said...

owh..orng tu ke??? hihihi.
tau2! :)

mmg cuakss! haha

panadol lagi said...

wawa : hahaha kalau taw diam2 sudah la.hikhik cita lama

weh3 mai penang!